måndag 2 juli 2018

Reklam på bloggen

Ni har kanske märkt att jag har lagt ut reklam på bloggen. Det är inte illa ment, och jag gör det fritt.
Jag lägger bara ut sånt jag anser är bra, dvs erbjudanden och sånt som jag tror att ni kan tjäna på.

Jag har mer eller mindre regelbunden kontakt med ett gäng försäljare och tillverkare för att få reda på vad som händer. Jag läser också andras bloggar och försöker följa med vad som händer. Vissa perioder blir det mer, andra mindre. Jag har ju ett liv vid sidan av Tenkara också.

Den reklam jag har publicerad nu är båda från Tenkara Pyrenee. Det beror på att de är de enda som har kommit med erbjudanden som är bra för tenkara-fiskare i Sverige. De två erbjudandena är:
1) Fri frakt för svenska kunder.
2) För alla japanska spön så skickas 1 st "pink level line size #3" med - jag antar att det är "Level Line Tenkara Rose" som menas (OBS! Endast under Juli månad).
Observera att erbjudande 2 endast gäller för Japanska spön. Jag tror att det är alla deras spön förutom Tenkara Evolution. Om nån tänker köpa ett spö från TKP så kolla beskrivningen - där står om ditt utvalda spö är japanskt eller inte.

Jag vill återigen påpeka att jag inte tar betalt för att göra reklam. Jag kan heller inte ta ansvar för att, i det här fallet,  Tenkara Pyrenee håller vad de lovar.
Däremot hoppas jag att någon tack vare min "reklam" får nånting riktigt bra och därmed öka intresset för Tenkara i Sverige.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar